ПОЧЕТНА ПЛАТА 4.000 ЕВРА ЗА ПОЗИЦИЈА ВО ГЕРМАНИЈА: Работата се учи за само 12 месеци

од Vladimir Zorba
46 прегледи

За да одговори на зголемената побарувачка за машиновозачи во наредните години, Landesprogramm Fokus Bahn, кадровска иницијатива на федералната влада и единаесет железнички компании, таргетира нова група: работници со скратено работно време. Првиот курс ќе започне во есента 2024 година, каде што менувачите на кариера можат исклучително да се обучуваат за да станат машиновозачи.

Железничката индустрија има очајна потреба од квалификувани кандидати за преквалификација на машиновозачите. – Во време на недостиг од квалификувани работници, потребна е флексибилност, вели Хајнрих Бригеман, проект менаџер во Focus Bahn. Работодавците треба да обрнат повеќе внимание на желбите и потребите на кандидатите.

Повеќето машиновозачи во Северна Рајна-Вестфалија немаат традиционална обука во железничката индустрија, туку доаѓаат од други професии и завршуваат дванаесетмесечен курс за преквалификација. Ова вклучува теоретски лекции, како и практични единици како што се маневрирање, правци за возење и контакт со патници.

По успешната преквалификација, можете да очекувате почетна плата од околу 4.000 евра со додатоци и сигурна работа до пензионирање (да се напомене дека во Германија платите секогаш се пријавуваат во бруто износи). Вонредната преквалификација ќе трае 16 месеци, а идните машиновозачи ќе треба да учат само пет часа дневно. Првиот курс треба да започне во октомври 2024 година, според властите на NRW, пренесуваат локалните медиуми.

Има околу 3.000 работни места за возачи во регионалните и S-Bahn возовите во Северна Рајна-Вестфалија, од кои околу 350 се непополнети. Покрај тоа, околу 20 отсто од машиновозачите ќе се пензионираат до 2027 година. Во исто време, потребата од персонал се зголемува за околу 15 проценти, бидејќи јавниот превоз кој е прифатлив за климата дополнително ќе се прошири и работното време ќе се намали како резултат на најновата кампања за колективно договарање на синдикатот на машиновозачите GDL.

Доверливоста на возовите во Северна Рајна-Вестфалија достигна најниска точка минатата година. Според извештајот за квалитетот на железничкиот транспорт во Северна Рајна-Вестфалија, околу еден од седум возови се расипал во 2023 година. Со многубројните градилишта, главната причина за тоа е недостатокот на машиновозачи.

Веќе пет години, единаесет железнички компании во Северна Рајна-Вестфалија ги здружуваат своите напори за регрутирање кадар во проектот „Фокус Бан“, кој е поддржан од државната власт со милиони евра. Проектот се обидува да привлече нови групи работници: 200 мигранти кои дојдоа во Германија во последниве години веќе се квалификувани како машиновозачи – вклучително и јазичен курс. Фокус Бан сега се надева дека со привремен проект ќе ги привлече жените на работното место машиновозач, кое досега беше машки домен.

Слични содржини