Porsche отворено признава: Кинеските автомобили напредуваат со неверојатно темпо

Директорот на Porsche за Кина, Александар Полих, за Automobilwoche изјави дека кинеските производители достигнале неверојатно темпо на иновации и го преплавуваат пазарот со електрични седани во сите ценовни опсези.

од Vladimir Zorba
6 прегледи Фото: Фејсбук/Порше

Porsche минува низ најтешкиот период во Кина во последната деценија. Продажбата се намали за 28% во 2024 година, а падот продолжи и оваа година. Затоа компанијата ја започнува стратегијата „Winning Back China“, но отворено признава дека враќањето на старите бројки не е реално.

Директорот на Porsche за Кина, Александар Полих, за Automobilwoche изјави дека кинеските производители достигнале неверојатно темпо на иновации и го преплавуваат пазарот со електрични седани во сите ценовни опсези.

Според него, конкуренцијата расте од ден на ден, а клиентите сè повеќе избираат домашни модели.

Покрај силната конкуренција, Porsche е погоден и од понизок праг на данок на луксуз, намален на 900.000 јуани (околу 108.000 евра).

Како резултат на тоа, неговите модели станаа уште поскапи и помалку достапни, а компанијата го намалува бројот на салони – од 150 на само 80 до крајот на следната година.

За да ги врати клиентите, Porsche се свртува кон моторите со внатрешно согорување. Новиот Macan се враќа како бензински модел, а планираниот голем SUV со три реда седишта, првично замислен како електричен, исто така ќе дебитира со мотори со внатрешно согорување.

Електричните модели како што се Cayenne Electric и претстојниот 718 EV остануваат дел од стратегијата, но повеќе нема да бидат во центарот на понудата.

Полих предупредува дека 2026 година исто така ќе биде тешка година бидејќи новите SUV модели пристигнуваат дури подоцна во деценијата.

Porsche ја отфрла идејата за воведување втор подбренд за Кина и нема да го премести производството на автомобили во земјата поради високите трошоци.

Падот на продажбата не влијае само на Porsche – BMW, Mercedes и Audi, исто така, се соочуваат со слични проблеми.

Кинеските брендови се сериозна конкуренција, особено во сегментот на електрични автомобили, по цена со која европските производители тешко се справуваат.

За Porsche, враќањето на фокусот на бензинските мотори би можело да биде билет за закрепнување на најважниот пазар во светот.