Porsche AG објави пораст на профитот во првиот квартал, и покрај забавувањето на глобалната економија. Оперативниот профит на германската марка се зголеми на 1,84 милијарди евра, додека приходите се зголемија на 10,1 милијарди евра во првиот квартал (околу 25 отсто повеќе од минатата година).
Производителите како Porsche, Mercedes-Benz AG и BMW AG се покажаа помалку изложени на омекнување на глобалната побарувачка и инфлацијата. Сепак, економската несигурност тежи на индустријата.
Porsche планира да ги зголеми цените за 4 до 8 отсто во втората половина од годината за новите модели во САД и Европа, изјави на прес-конференција главниот финансиски директор Лук Мешке. Тој додаде дека компанијата очекува основните цени за нејзините електрични возила да бидат за 10 до 15 проценти повисоки од соодветните модели на мотори со внатрешно согорување.
Porsche го повтори истото за 2023 година, односно дека маржите ќе останат во опсег од 17 до 19 проценти.
Сепак, за производителите на луксузни автомобили како Porsche, аналитичарите гледаат дали можат да ги зголемат цените повеќе за да ги надоместат повисоките влезни трошоци.
„Нивната клучна теза за Porsche е дека тие можат да ги поттикнат цените во оваа средина“, вели аналитичарот на Bernstein, Даниел Роеска. „Ако тоа не се случи, тоа станува грижа“.
Германската компанија планира целосно електричен SUV со високи перформанси над моделот Cayenne, планиран за 2026 година, како дел од планот за зголемување на оперативните маржи на повеќе од 20%.