Прва жртва на ценовната војна во Кина: Пропадна производител со 10.000 вработени!

од Vladimir Zorba
27 прегледи

Ценовната војна во Кина трае веќе долго време, околу три години. Но, сè ескалираше кон крајот на мај, кога BYD одлучи да игра на сè или ништо. Производителот ги намали цените на десетина автомобили за 10 до 30 проценти. Кратко потоа, министерката за индустрија на Кина изјави дека нема победници во оваа ценовна војна и дека нема иднина.

Најагресивниот производител во ценовната војна, BYD, се чини дека доаѓа до истиот заклучок. Во интервју за Bloomberg во четврток, еден од врвните раководители на компанијата, Стела Ли, призна дека оваа ситуација не е одржлива.

Сепак, таа не кажа дека BYD ќе забави, никој не сака прв да трепне. Но, сега падна првата голема жртва, кинескиот производител Neta Auto. Тоа е мал играч од кинеска перспектива, но досега работел со речиси 10.000 вработени и работел во голем број земји. Дури и Toyota покажа интерес за Neta Auto и евентуално преземање на компанијата, но од тоа ништо не произлезе.

Бројни медиуми објавија дека производителот пред неколку недели поднел барање за стечај, што беше одбиено. Сега е јасно дека е во тек постапка за стечај, а неколку кинески веб-страници објавија видеа од вработени кои се обидуваат да влезат во просториите на компанијата за да бараат исплата на плати. Neta Auto произведе цела низа возила, вклучувајќи го и електричниот седан Neta S.

Слични содржини