Врз основа на Neue Klasse платформата развиена од BMW само за електрифицирани модели, првиот електричен М3 треба да биде пуштен во продажба од 2027 година.
Еден од најпознатите и најценетите модели на BMW зад познатата М дивизија беше претставен за прв пат на Саемот за автомобили во Франкфурт во 1985 година, а првиот М3 базиран на тогашната серија 3 (Е30) беше придвижуван од 2,3-литарски четири цилиндричен атмосферски мотор чии 200 коњски сили беа доволни за 235 km/h и забрзување од 0 до 100 km/h за 6,7 секунди.
Со следната генерација (Е36) дојде поголем работен волумен и два дополнителни цилиндри, а во одделот М (пред конечно да останат на обични мотори со 6 цилиндри) имаа и „екскурзија“ со доаѓањето на М3 (Е90) под чија хауба во основната верзија има 4-литарски атмосферски V8 мотор.
Четири децении подоцна, М дивизијата на BMW сè уште го произведува познатиот М3, кој во сегашното издание (G80) за прв пат се нуди во комбинација со караван каросерија (G81), а се придвижува од трилитарски 6-цилиндричен битурбо мотор што во најмоќната CS верзија нуди 550 КС.
Со претходната потврда од Минхен дека следната генерација М3, која треба да пристигне во 2028 година, ќе се нуди и во комбинација која вклучува мотор со внатрешно согорување, BMW ги објави првите официјални фотографии од камуфлиран прототип кои даваат одредена идеја за како ќе изгледа првиот М3 кој ќе се напојува само со електрични мотори.
Врз основа на платформата Neue Klasse која BMW ја разви само за нови електрични модели, првиот електричен М3 треба да се појави во продажба од 2027 година, а според претходните најави од одделот М, се очекува продолжување на електричната приказна која BMW ја започна Серијата 3 со моделот i3.