Растот на кинеските електрични возила во Европа е во застој

од Vladimir Zorba
27 прегледи

Кинеските брендови регистрираа 3,5% помалку електрични возила во Европа во 2024 година, според Dataforce, што е прв годишен пад од влегувањето на пазарот.

Севкупно, кинеските производители на автомобили, меѓу кои се BYD, MG, Nio и Xpeng Inc., освоија околу 8,5% од пазарниот удел, пишува Bloomberg.

Според „HAK“, декември го одбележа вториот месец на дополнителни царини на Европската унија воведени откако беше утврдено дека кинеската државна поддршка им дава неправедна предност на електричните возила од кинеско производство.

Низ Европа, кинеските производители на автомобили во декември имаа 8,2% од пазарот на електрични возила – благ скок од ноември, но сепак под просекот. Податоците ги опфаќаат земјите од Европската унија, Обединетото Кралство и членовите на Европската асоцијација за слободна трговија, како што е Норвешка.

Дополнителните давачки од Европската унија, кои во случајот на MG значат царини до 45%, почнаа да влијаат на пазарот на почетокот на годината.

И покрај неодамнешните неуспеси, кинеските EV конкуренти остануваат „егзистенцијална закана“ за европските производители на автомобили, објави фирмата за истражување на пазарот Jato Dynamics во извештајот од јануари.

Слични содржини