Кинескиот производител на батерии „Готион“, поддржан од автомобилскиот гигант „Фолксваген“ (неговиот најголем акционер со 26 проценти удел), објави дека произведува нова батерија целосно изработена од „цврста состојба“ во мали серии.
Батеријата „Џинши“ би можела да им овозможи на идните електрични возила да патуваат 1.000 км со едно полнење.
По осум години развој, „Готион“ првпат ја претстави батеријата „Џинши“ во мај 2024 година. Компанијата известува дека батеријата има густина на енергија на ќелиите од 350 Wh/kg.
Оваа бројка е приближно 40% повисока од густината на енергија што се наоѓа кај конвенционалните литиум-јонски батерии што се користат во многу од денешните електрични возила.
Целиот систем на батерии е дизајниран да има густина на енергија од 280 Wh/kg, пишува „ХАК“.
Покрај самиот досег, оваа батерија ветува импресивна издржливост и безбедност. Производителот предвидува животен век од над 1.000.000 km и може да издржи 3.000 циклуси на полнење и празнење.
Ова би значело дека батеријата ќе трае подолго од самиот автомобил. Исто така, работи сигурно во широк опсег на температури, од -20°C до 85°C.
„Готион“ потврди дека батеријата „Џинши“ поминала неколку тешки тестови за безбедност, вклучувајќи загревање до 200°C, пенетрација на шајки и кршење, сите без никаква опасна реакција.
Патот од лабораториски концепт до употреблив производ беше долг. „Готион“ постави пилот-производствена линија, која има капацитет од 0,2 GWh.
Компанијата известува дека веќе во оваа пробна фаза, 90% од произведените батерии ги исполнуваат стандардите за квалитет.
Инженерите, исто така, направија клучни технички подобрувања, зголемувајќи го капацитетот на батериите за 150% во споредба со раните верзии.
За да ја докаже својата подготвеност за услови во реалниот свет, батеријата веќе е тестирана во прототип возила кои поминале повеќе од 10.000 км.
„Готион“ веќе започна со работа на дизајнирање на многу поголем објект за масовно производство со капацитет од 2 GWh. Компанијата не откри конкретен временски рок или трошоци за изградба, но се очекува таква фабрика да чини до 233 милиони евра по GWh капацитет.
Планот на компанијата е да ја интегрира батеријата „Џинши“ во мал број возила до 2027 година, со крајна цел широко масовно производство до 2030 година, објавува eeworld.com.cn.