Tourbillon е радикално отстапување од Veyron и Chiron. Новиот модел го отфрла W16 моторот со четири турбополначи во корист на атмосферски мотор. Cosworth помогна во развојот на моторот, кој има работна зафатнина од 8,3 литри и импресивно мала маса. Тежи само 252 килограми, околу 42 проценти помалку од моторот во Chiron.
Инженерите на Bugatti и Cosworth постигнаа значително намалување на тежината со отстранување на четири турбополначи. Мате Римац изјави за списанието Top Gear дека не гледа смисла во користењето турбополначи во хибриден супер автомобил, тврдејќи дека хибридната компонента го компензира губењето на моќност, а истовремено ги обезбедува придобивките од електрификацијата. Tourbillon има голема батерија со бруто капацитет од 24,8 kWh, доволно за опсег од 70 километри само на електрична енергија.
– Ги имам возено сите и навистина не разбирам. Зошто би имале хибриден погонски склоп со турбо мотор? Турбо моторот сам по себе е компромис, нели?, вели тој.
Според „ХАК“, Римац открил дека отстранувањето на квад-турбо системот резултирало со губење на 600 КС. Сепак, трите електрични мотори го компензираат ова, испорачувајќи вкупно 800 КС.
Со мотор со внатрешно согорување со номинална моќност од 1.000 КС, Tourbillon е помоќен од неговите претходници и на крајот полесен. Покрај отсуството на турбополнач, заштедата на тежина доаѓа и од новата суспензија која е полесна за 45%, благодарение на 3Д печатењето. Целиот автомобил тежи 1.995 килограми со сите течности и полн резервоар со гориво.