Римац: Роботаксито ќе биде поголемо и од „Невера“ и „Бугати“

од Nikola Popovski

Мате Римац, основачот на Римац автомобил и иден лидер на новата компанија Бугати Римац, гостуваше во хрватската „РТЛ“ по вчерашното соопштение дека Римац го презема Бугати.

„Мислиме дека сме на почетокот на нашето патување. Имаме огромни планови. Ние го претставивме Невера пред еден месец, сега го имаме Бугати, а знам работи што ќе се случат во иднина и ќе бидат дури и поголеми од Бугати“, рече Римац и зборувал за најавеното роботакси.

„Веќе имаме прототипови, многу луѓе работат на тоа. Ќе го покажеме на почетокот на следната година. Верувајте ми, ќе биде поголем и од Невера и од Бугати. Beе се произведува на Света Недела, но идејата е да се произведе низ целиот свет. Тоа ќе биде огромна работа за Хрватска “, рече Римац за РТЛ и одговори на прашањето како има намера да биде лидер на трите компании.

„Денот станува сè пократок. Стресот расте, сега имаме повеќе од 1000 вработени, а сега ја имаме одговорноста за бренд како „Бугати“. Таквата одговорност да се добие од нив е доказ за довербата што ја имаат во нас. Веќе една година работиме на нов модел на Бугати, што ќе биде чудо“, рече Римац.

„Бугати има 200 инженери во Волфсбург, тие нема да се преселат во Хрватска. Но, ние исто така отвораме канцеларии надвор од Хрватска, тука се Германија, Англија… “, рече Римац.

„Бугати е профитабилен во последните три години и веруваме дека со нашиот начин на деловно работење можеме понатаму да ја развиваме компанијата. Ние работиме поинаку од VW, го развиваме целиот автомобил внатрешно, така што трошоците ќе бидат помали. Со таков пристап и нашата технологија, можеме да успееме, целта е компанијата да биде профитабилна“, рече тој.

„Според проценката од пред 3 години, проценката беше милијарда долари. Вредиме многу пати повеќе од тоа сега “, додава Римац.

„Продажбата на компанија никогаш не била опција. Јас имам 33 години, мојот удел е 37% во компанијата, но имам визија и сакам да направам фирма за следните 100 години “, потенцира тој.

„Електричниот Бугати е апсолутно во право, но бензинскиот мотор сепак има иднина во Бугати за некое време. И таму планираме нешто ново“, вели Римац.

„Ова е вин-вин и за VW и Bugatti и за нас“, утврди Римац.

Слични содржини