Основачот на компанијата „Римац автомобили“, Мате Римац Римац има амбициозни планови кои велат дека за три години во Загреб би можело да се вози со автономни електрични такси. Конкурсот е објавен и решенијата на конструкторот пристигнуваат, а целиот проект треба да заврши до крајот на 2022 година. Услугата за роботакси во Загреб се очекува да биде лансирана до 2024 година. Поради оваа објава, во Хрватска се отворија бројни полемики.
Основачот на компанијата Rimac Automobili го прави првиот чекор кон реализација на проект за развој и воспоставување мрежа на електрични автономни такси возила во Загреб, пренесуваат хрватските медиуми.
Ова значи дека во 2024 година, Загреб ќе биде еден од првите градови во Европа каде што ќе биде достапна робот-такси услуга – употреба на самостојно управување, електрични такси преку апликација. Според Мате Римац, ова наскоро ќе стане реалност. Како што дознаваат тамошните медиуми, основачот на компанијата „Римац Автомобили“ започнува да гради парк, плоштад, магацин и полнач за електрични, самовозечки такси, односно роботакси.
Комплексот е наречен Центар за мобилност – кој вклучува градски плоштад, парк и објект со станици за електронско полнење, што е само првиот чекор кон реализација на тежок проект од 4,5 милиони евра, објавен во јануари годинава, за развој и воспоставување на мрежа на електрични, автономни такси во Загреб.
Како што беше речено од Римац, идејата е Центарот за мобилност на Сава во Загреб да служи за две цели. Идејата е да се создаде центар за автономна подвижност на Сава, кој би имал, од една страна, социјална улога, место каде што луѓето можат да дојдат да запознаат нови технологии и да разговараат со експерти во пријатно опкружување, а од друга , функционално, односно за полнење, одржување и чистење.робот-такси на еколошки одржлив начин, објаснуваат од хрватската компанија.
Сепак, не секој во Хрватска реагирал на овој визионерски потфат на ист начин, па некои истакнуваат дека во Европската унија, автомобилите не смеат да возат без возач и дека не е регулирано кој би бил одговорен во случај на судар.