Tesla официјално објави дека ќе го претстави своето роботакси на 10 октомври, околу два месеци по првичниот план.
Илон Маск изјави дека доцнењето е резултат на желбата да се направат некои важни промени, за кои верува дека ќе го подобрат возилото. Роботаксито би можело да се вика Cybercab, пренесе Klix.
Американскиот бизнисмен додаде дека одложувањето на презентацијата на роботаксито ќе отвори простор за презентација на „некои други работи“, но засега не се знае кои се тие.
На почетокот на овој месец, Bloomberg напиша дека Tesla планира да го одложи претставувањето на роботаксито, а подоцна имаше и официјална потврда дека ова возило нема да го видиме на 8 август.
Маск изјави дека самоуправувачките автомобили, вклучително и таксито за неговиот иден бизнис, се клучни за иднината на Tesla како исклучително вредна компанија за вештачка интелигенција. Сепак, сè уште не е јасно дали Tesla всушност може да ја усоврши технологијата за автономно возење. Компанијата веќе има функција за целосно самостојно возење, која сè уште бара човечки надзор и често прави грешки.
Како одговор на прашање од инвеститорите, Маск рече дека Tesla не може да им понуди возења на клиентите се додека Full Self-Driving технологијата не може да се користи без надзор. Времето на пристигнување на роботаксито на пазарот зависи од технолошкиот напредок и одобренијата.
Tesla Model 2 дебитира во 2025 година
Малиот Tesla Model 2, автомобил внатрешно наречен Project Redwood, ќе почне да излегува од производната лента во првата половина на 2025 година.
За време на финансискиот извештај на компанијата, извршниот директор на Tesla, Илон Маск, го потврди доаѓањето на долгоочекуваниот прифатлив електричен автомобил, кој веќе вообичаено се нарекува Tesla Model 2. Овој автомобил наводно ќе пристигне во првата половина на следната година, но може да го видиме наскоро.
Маск го одложи доаѓањето на роботаксито за два месеци, односно за 10 октомври и рече дека сака важни промени во насока на подобрување, но дека на 8 август сепак „ќе покаже уште неколку работи“.
За време на презентацијата, на инвеститорите им беше откриено дека подостапниот модел на Tesla ќе започне да се произведува во првата половина на 2025 година и ќе користи елементи на платформата од следната генерација со нивно комбинирање со постоечките платформи. Автомобилот ќе се произведува на истите производни линии како и сегашните модели.
Tesla призна дека овој пристап нема да ги овозможи претходно предвидените заштеди во целост, но ќе и овозможи на компанијата можност „да го зголеми количеството возила на поефикасен начин во неизвесни времиња“.
„Ова треба да ни помогне да го искористиме максималниот капацитет, кој е близу три милиони возила, и да овозможиме раст од повеќе од 50 отсто во однос на производството во 2023 година пред да инвестираме во нови производни линии“, се наведува.
На Model 2 се работи долго време, а неговата „мисија“ е да ја намали цената на почетните електрични автомобили под онаа на основниот Model 3. Досега само еден тизер од „бебето Tesla“ се појави, и тоаво 2023 година, а на него е прикажан автомобил со заоблена линија на покривот и слични дизајнерски карактеристики кои ги имаат SUV Model Y и Model 3.
Model 2, исто така, се очекува да изгледа малку како фејслифтирани Model 3 со потенки фарови во споредба со постарите модели на Tesla. „Двојата“ треба да биде позиционирана како ривал на конвенционалните семејни хечбек модели со должина од околу 4,4 метри. Ова може да се постигне со поагресивна задна покривна линија, притоа овозможувајќи конвенционална хауба со багажен простор одоздола.
И покрај шпекулациите за името Tesla Model 2, сè уште нема гаранции дека автомобилот навистина ќе се вика така.
Маск рече дека овој автомобил ќе го искористи сето она што го научиле во Tesla за време на развојот на Model S, X, 3 и Y, како и на Cybertruck и Semi камионот.