Salesforce отпушти 4.000 луѓе поради AI, директорот вели: „Највозбудливите моменти во мојата кариера“

Бениоф тврди дека ова се „највозбудливите месеци од неговата кариера“ бидејќи компанијата сега може да ги задоволи барањата што претходно не можела да ги исполни.

од Vladimir Zorba
10 прегледи

Една од најголемите светски компании за софтвер, Salesforce, влезе во нова ера. Нејзиниот директор, Марк Бениоф, рече дека благодарение на вештачката интелигенција, значително го намалил бројот на вработени во поддршката на клиентите.

Во интервју, цитирано од „Бизнис инфо“, тој изјави дека бројот на работници во тој сектор се намалил од 9.000 на 5.000, бидејќи многу работни места биле преземени од агенти на вештачка интелигенција.

Според него, само во првите осум месеци од 2025 година, повеќе од 10.000 работни места во индустријата исчезнале поради примената на вештачката интелигенција. Сепак, Бениоф тврди дека ова се „највозбудливите месеци од неговата кариера“ бидејќи компанијата сега може да ги задоволи барањата што претходно не можела да ги исполни.

Тој објаснува дека во своите 26 години постоење, Salesforce не успеал да се јави кај повеќе од 100 милиони потенцијални клиенти. Сега, агентите за вештачка интелигенција контактираат со секое лице кое ќе остави барање, а моментално добиваат околу 10.000 повратни повици неделно.