„Мета платформи“ сподели повеќе информации за тоа како планира да користи вештачка интелигенција за да „лови“ тинејџери кои лажат за својата возраст на Инстаграм.
Почнувајќи од почетокот на следната година, ќе започне со имплементација на „класификатор за возрасни“, алатка која треба да ги идентификува корисниците на возраст под 18 години и автоматски да ги применува порестриктивните поставки за приватност на Инстаграм за нив.
Софтверот ќе ги набљудува индикаторите како што се корисничките сметки кои корисникот ги следи и содржината со која корисникот редовно комуницира. Ако алатката се сомнева дека некој е помлад од 18 години, ќе го премести на тинејџерска сметка, без оглед на возраста што ја навеле на својот профил.
Првата најава за користење на вештачка интелигенција за овие цели дојде од „Мета“ во септември, кога почна да воведува акаунти за тинејџери.
Најстрогите поставки за приватност на Инстаграм за деца под 16 години автоматски се применуваат на овие сметки. На пример, сметките автоматски се поставуваат на приватни и не можат да испраќаат пораки до странци.
Соочен со притисок од пратениците и родителите, „Мета“ веќе примени многу од овие ограничувања на малолетните корисници пред да воведе тинејџерски сметки. Официјалното лансирање на функцијата значи дека тинејџерите не можат да ги менуваат клучните поставки без одобрение од родителите.
Сè уште не е познато колку ќе биде прецизна новата алатка. Можност за жалба ќе има, но тој процес се уште е во развојна фаза.
Компанијата ќе побара од тинејџерите кои се обидуваат рачно да ја променат возраста наведена на нивната сметка, доказ за идентитет.
Алгоритмот за машинско учење на компанијата ја проценува возраста на една личност врз основа на нивните карактеристики на лицето. Откако платформата „Јоти“ ја сподели својата проценка со „Мета“, двете компании наводно го избришале видеото.
„Мета“, исто така, планира да ги означи тинејџерите кои се обидуваат да отворат нова сметка користејќи адреса за е-пошта веќе поврзана со постоечка сметка и друг роденден. Исто така, планира да користи единствени идентификациски броеви на уреди за да добие подобра слика за тоа кој создава нов профил.
„Мета“, заедно со сопствениците на Гугл и ТикТок, неодамна не успеа да убеди американски федерален судија да отфрли серија тужби во кои се тврди дека компаниите не успеале соодветно да ги заштитат своите млади корисници од штетните и зависнички ефекти од користењето на социјалните медиуми, пишува Engadget.