Шефот на програмата Cybertruck ја напушта Tesla по осум години

Покрај тоа што ја водеше стратегијата за производи за пикапот, Сидант Авасти ја водеше и програмата Model 3 минатиот јуни

од Vladimir Zorba
6 прегледи

Менаџерот на програмата Cybertruck на Tesla Inc., Сидант Авасти, објави дека ја напушта компанијата по повеќе од осум години работа во компанијата.

Авасти, кој ја започна својата кариера во Tesla како практикант, ја водеше програмата Cybertruck од нејзината инженерска фаза до целосно производство, водејќи стратегија за производи, подобрување на квалитетот и управување со синџирот на снабдување, според информациите на неговиот профил на LinkedIn, цитирани од Ројтерс.

Покрај улогата на Авасти во Cybertruck, тој ја презеде и програмата Model 3 на Tesla минатиот јули.

„Пред осум години, кога почнав како практикант, никогаш не сонував дека еден ден ќе имам можност да ја водам програмата Cybertruck и да ја направам реалност“, напиша Авасти во објава на LinkedIn.

Автомобилскиот производител предводен од милијардерот Илон Маск објави рекордни испораки во третиот квартал, поттикнати од силната побарувачка од американските купувачи кои побрзаа да ја искористат даночната стимулација од 7.500 долари што истекува. Но, аналитичарите очекуваат продажбата нагло да падне во четвртиот квартал, бидејќи стимулацијата заврши на 30 септември.

Продажбата на Cybertruck се соочи со голем број предизвици, при што Tesla понуди дарежливи попусти на електричниот пикап.

Соопштение за сервис во САД поднесено во март покажува дека 46.096 Cybertruck се произведени помеѓу лансирањето на возилото во ноември 2023 година и почетокот на оваа година.

Електричниот пикап требаше да генерира нова продажба за Tesla со претставување на нова технологија и отклучување на профитабилниот пазар на пикап камиони за компанијата. Наместо тоа, Cybertruck стана синоним за поларизирачката политичка вмешаност на Маск. А репутацијата на возилото е нарушена меѓу обожавателите на Tesla по серијата најави за сервис.

Во САД, компанијата продаде помалку од 40.000 Cybertruck во 2024 година – далеку под крајната цел на Маск од 250.000 продажби годишно.

Од неговото лансирање, пикапот се соочува со проблеми со квалитетот што фрлија сенка врз неговата цена од 100.000 долари. Корисниците пријавија испукани шофершајбни и дамки од ‘рѓа на социјалните медиуми. Tesla спроведе седум сервисни настани во првата година за да поправи опасни дефекти.

Сега, многу корисници размислуваат да ги заменат своите возила поради безбројните проблеми. Останува прашањето како Cybertruck се вклопува во приказната на Tesla и како би можел да го поддржи нејзиниот раст.