„Шеин“ и „Тему“, брзи платформи за е-трговија кои испорачуваат стока од Кина, ги зголемија своите трошоци за дигитални реклами во Европа во април, покажуваат податоците од фирмата за пазарно истражување Sensor Tower.
Трошоците за рекламирање на „Шеин“ и „Тему“ најмногу пораснаа во Франција и Велика Британија во споредба со другите европски земји. „Шеин“ ги зголеми трошоците за 35 проценти во Франција и Велика Британија, додека трошоците на „Тему“ се зголемија за 40 проценти и 20 проценти на месечно ниво, соодветно, според податоците на Sensor Tower доставени до „Ројтерс“.
Зголемувањето на рекламирањето во Европа, која ги вклучува Франција, Германија, Италија, Шпанија и Велика Британија, доаѓа во време кога трговците на мало се справуваат со забраната на американскиот претседател Доналд Трамп за трговско ослободување кое претходно дозволуваше пакети во вредност помала од 800 долари да влезат во земјата без царина. Ослободувањето беше клучен фактор во брзиот раст на продажбата на облека од 12 долари и додатоци од 5 долари на „Шеин“ и „Тему“ во САД, каде што обете компании остваруваат најголем дел од својата продажба.
Двете компании, кои испорачуваат стока од Кина, го намалија бројот на дигитални реклами во САД минатиот месец пред забраната „de minimis“ на 2 мај. Двете компании ги зголемуваат цените додека трговските политики на Трамп се ограничуваат со евтиниот увоз, а се очекува дека овие потези ќе ги намалат нивните маржи.
Дневните просечни трошоци за реклами на „Тему“ во САД на Facebook, Instagram, TikTok, Snap, X и YouTube се намалија во просек за 31 процент во двете недели од 31 март до 13 април во споредба со претходните 30 дена, процени Sensor Tower. Дневните просечни трошоци на „Шеин“ за реклами во САД на Facebook, Instagram, TikTok, YouTube и Pinterest се намалија во просек за 19 проценти во истиот период.
„Шеин“ и „Тему“, исто така, го носат дел од своето дигитално рекламирање во Бразил. „Шеин“, која произведува стоки во Бразил за своите латиноамерикански пазари, ги зголеми трошоците за дигитално рекламирање за 140 проценти во април во однос на претходната година, во обид да се натпреварува со влегувањето на „Тему“ на пазарот.