Шок во маркетинг индустријата: Meta подготвува AI „направи сам“ кампањи

од Vladimir Zorba
24 прегледи

Развивањето алатки за вештачка интелигенција ќе им овозможи на брендовите што ја користат рекламната платформа на Meta да креираат реклами користејќи слики од производи и планирани трошоци за маркетинг

До крајот на следната година, Meta Platforms ќе им понудат на огласувачите алатки што ќе им овозможат да креираат и таргетираат кампањи целосно користејќи вештачка интелигенција. Ова испрати шок бранови низ традиционалната маркетинг индустрија.

Притоа, Марк Закерберг и компанијата директно ги таргетираат маркетиншките буџети на брендовите, претставувајќи закана за рекламните и медиумските агенции што управуваат со кампањите и буџетите на клиентите.

Овие алатки за вештачка интелигенција во развој ќе им овозможат на брендовите што ја користат рекламната платформа на Meta да креираат реклами користејќи слики од производи и планирани трошоци за маркетинг. Платформата на Meta веќе нуди некои алатки за вештачка интелигенција што им овозможуваат на огласувачите да ги прилагодат постојните реклами пред да се појават на Facebook и Instagram

Сепак, новите алатки би можеле да ги заменат традиционалните улоги на агенциите во креирањето, планирањето и купувањето реклами, како и отворен пристап за голем број огласувачи со мали буџети кои не можат да си дозволат да ангажираат фирми за маркетинг услуги.

Редефинирање на категоријата рекламирање

Алатките би креирале комплетна реклама – вклучувајќи слики, видео и текст – и би ја насочиле кон корисниците според буџетот на клиентот. Таргетирањето како геолокација би овозможило, на пример, реклама за туристичка компанија да се прилагоди за да прикажува понуди конкретно поврзани со веројатните дестинации за кои се заинтересирани корисниците.

Инвеститорите брзо ги продадоа некои од најголемите маркетинг услуги во светот откако се појави веста за планираното воведување на вештачка интелигенција од страна на Meta, што би можело значително да ги зголеми 160-те милијарди долари што компанијата веќе ги заработува од рекламирање годишно.

Закерберг, кој има силен фокус на зголемување на рекламирањето со вештачка интелигенција, го нарече развојот на новите алатки „редефинирање на категоријата рекламирање“.

Во април, Meta ги ажурираше своите проценки за трошење за следната година со планови да инвестира помеѓу 64 и 72 милијарди долари во капитални расходи, вклучувајќи ги и трошоците за изградба на инфраструктура за вештачка интелигенција. Првично се очекуваше трошење до 65 милијарди долари до 2025 година, објави „Гардијан“.

Meta инсистира дека зголемувањето на можностите за вештачка интелигенција за брендовите не е потег насочен кон уништување на традиционалните агенции.

„Веруваме дека вештачката интелигенција ќе им овозможи на агенциите и огласувачите да го фокусираат драгоценото време и ресурси на креативноста што е важна.

Иако мислиме дека на крајот ќе има поголема автоматизација во маркетингот, улогата што ја играат агенциите ќе станува сè поважна преку нивната способност да планираат, извршуваат и мерат низ платформите“, рече Алекс Шулц, главен директор за маркетинг и потпретседател за аналитика во Meta.

Сепак, додаде тој, овие алатки ќе помогнат да се изедначат условите за малите и средните бизниси кои немаат време или финансиски средства да користат агенции.

Слични содржини