ШТУТГАРТ / МИНХЕН / ВОЛФСБУРГ: Фабриките за автомобили во Германија работат со само две третини од капацитетот

од Vladimir Zorba
35 прегледи

Падот на продажбата на возила им предизвикува проблеми на германските производители на автомобили. Во 2023 година, нивните капацитети беа полни само две третини. Но, не се сите подеднакво погодени.

Слабата побарувачка на автомобилскиот пазар врши се поголем притисок врз производителите. Во просек, германските фабрики на Volkswagen, BMW, Mercedes & Co. беа пополнети само нешто повеќе од две третини.

Ова е резултат на проценката на експертите на Marklines, онлајн портал специјализиран за автомобилската индустрија, цитиран од германската агенција за печат (dpa).

Според истиот извор, сите локации заедно би можеле да испорачаат околу 6,2 милиони автомобили годишно. Во 2023 година, тие испорачаа само околу 4,1 милиони автомобили.

Според податоците на Marklines, додека производствените капацитети на Porsche Stuttgart биле речиси целосно искористени со речиси 100 проценти во 2023 година, Audi Ingolstadt и BMW Munich биле само малку полоши со речиси 90 проценти, а Opel Eisenach не достигнал ни 30 проценти од можниот капацитет. . Фабриката на Ford во Келн имаше само една третина од нејзиниот капацитет. Главната фабрика на Opel во Риселсхајм, од друга страна, достигна капацитет од најмалку 60 проценти.

Другите големи локации беа само со половина капацитет, вклучувајќи ги главните фабрики на VW и Mercedes-Benz во Волфсбург и Синделфинген. Фабриката Tesla во Грунхајде во близина на Берлин, која беше отворена во 2022 година, работеше со само 51 процент.

Поради малата искористеност, неколку производители неодамна го намалија производството. Audi размислува да го прекине производството на електрични автомобили во Брисел, а VW ги откажа ноќните смени на неколку локации. Ford веќе во 2022 година најави дека ќе ја затвори фабриката во Сарлуис на крајот на 2025 година. Тоа значи дека е изгубена четвртина од капацитетот, пренесува dpa.

Слични содржини