Facebook повторно ја преименува категоријата Video во својата апликација. Табот што порано се викаше Watch сега ќе се вика Reels. Ова значи дека сите видеа на социјалната мрежа сега ќе бидат под Reels, без оглед на тоа колку е долг клипот или како е снимен. Промената треба да им ги олесни работите на корисниците и креаторите кои споделуваат видеа на платформата.
Порано, тие мораа да одлучат дали сакаат одредено видео да биде Reel, пократок клип што се препорачуваше низ целата апликација на Facebook или видео, кое исто така вклучуваше содржина во живо и подолга содржина, како и видео објави наменети само за пријатели. Сега, таа разлика повеќе нема да биде важна.
Додека Reels некогаш беше строго наменет за кратки видеа од една минута или помалку, Meta постепено го прошири форматот. На Instagram, Reel сега може да биде долг до три минути. На Facebook нема да има горна граница, ниту пак ќе биде важно дали видеата се хоризонтални или вертикални повеќе.
Промената може да биде малку збунувачка, бидејќи повеќето луѓе се навикнати видеата да бидат пократки, вертикални клипови, а не долги епизоди. Исто така, значително е различно од начинот на кој функционираат видеата на Instagram, каде што видеата сè уште имаат временски ограничувања.
Може да има и проблеми со приватноста, бидејќи видеата обично се јавни објави, додека многу корисници на Facebook поставуваат видеа што сакаат да ги споделат само со своите постоечки пријатели. Meta вели дека ќе ги охрабри корисниците повторно да ги проверат своите поставки за приватност откако ќе ја направат промената за да се осигурат дека нивните клипови ќе стигнат само до нивната наменета публика.
Промените ќе бидат воведени постепено во текот на наредните месеци, објави Engadget.