Уште пред неговото претставување, постоеше многу мало сомневање дека новиот BMW M2 е последниот од ваков вид: бензински мотор, погон на задните тркала и мануелен менувач. Како што пишува BMWblog, со 7-годишен циклус, нема смисла BMW да инвестира во сличен производ M2 во 2030 година. Наместо тоа, првиот електричен M2 е очигледна опција.
Извршниот директор на BMW M, Френк Ван Мел во интервју за медиумите изјави дека не се заинтересирани за plug-in хибрид со високи перформанси за компактната и малата класа.
„Plug-in хибрид во мал автомобил може да биде тежок проблем бидејќи plug-in хибридите треба да имаат доволно моќност, дури и ако електричниот дел не е достапен“, изјави Ван Мел за Carbuzz. „Ако вашиот основен мотор не е доволно силен, тогаш plug-in хибрид нема смисла“. Значи, не е тешко да се извлече заклучок од ова. Без планирани четирицилиндрични хибридни M автомобили, очигледниот избор за следниот M2 во 2030 година е да биде целосно електричен.
До 2030 година, BMW M ќе има неколку производи на пазарот, вклучувајќи го и нивниот прв електричен M3 и барем електричен SUV (како iX 3M). Така, нивната експертиза од развојот на овие производи сигурно ќе се пренесе на новата генерација на BMW M2. Може да биде и првиот M2 со xDrive, освен ако не добиеме M2 xDrive кон крајот на циклусот G87.
Секако, кога идниот BMW M2 ќе биде целосно електричен, рачниот менувач ќе биде минато.