Со Mistral и Bolide, Bugatti формално ја пее „лебедовата песна“ на 8.0-литарскиот W16 мотор.
Овој квад-турбо моќник ќе биде стар повеќе од 20 години во 2024 година, кога тимот од Молсхајм ќе ги испорача последните примероци на родстер и тркачка машина.
Секако, тука се наметнува прашањето „што е следно?“. Наместо да „лепи“ значка на Bugatti на варијација на темата Nevera, новоформираната компанија развива нов хиперавтомобил „од глава до пети“.
За ова неодамна зборуваше Мате Римац, кој вели дека развојот на моторот со внатрешно согорување го започнал две години пред спојувањето со Bugatti. Наведен како „хиперавтомобил преуреден за хибриден погон“, следното ремек дело ќе има „целосно луд“ мотор со внатрешно согорување, а шефот на компанијата вели дека ќе бидеме „издувани“ кога ќе се крене превезот следната година.
Триесет и четиригодишниот хрватски иноватор и бизнисмен истакна дека новиот модел на Bugatti нема да има никаква врска со постоечките модели:
„Тој е целосно нов, така што нема ниту една компонента пренесена од Nevera. Сè е направено од основа.“ Нешто шокантно, првичниот план на Bugatti беше да го замени хиперавтомобилот W16 со ривал на Ferrari Purosangua, но со електричен погон.
Разликите меѓу следното Bugatti и Nevera нема да бидат поврзани само со погонскиот систем, вели Римац: „Заклучокот со Bugatti е тоа што ќе ја „одвртите“ операта и потоа ќе возите 400 km/h на автопатот. Ќе биде поубаво, со аналогна инструментација, нешто како рачни часовници. Со Rimac сакаме да направиме апсолутно лудило, чиста електрична енергија и лебдење со 60 km/h во облак од чад зад вас, автономни режими на возење, футуристички работи“.
Пред спојувањето со Rimac, Bugatti не беше во најдобра позиција, бидејќи матичната групација Volkswagen дури размислуваше да ја ликвидира пропаднатата француска марка или да најде нов сопственик. „VW имаше неколку опции, вклучително и укинување на марката или нејзина продажба“.
Мате Римац објаснува дека откако била донесена одлуката за спојување на двете компании, веднаш ги суспендирал првичните планови поврзани со лансирањето на теренец, одлучувајќи наместо тоа да работи на хибриден хиперавтомобил. Ќе биде претставен следната година, но со испораките на Mistral и Bolide закажани за 2024 година, поверојатно е дека новото Bugatti нема да се појави на патиштата пред 2025 година.