Sony со нови информации за своето прво електрично возило, позната е и цената

од Vladimir Zorba
26 прегледи

Пред неколку години, Sony го изненади CES прикажувајќи го својот концепт за електричен автомобил. Дека се сериозни покажаа со најавата за соработка со Honda, а оваа година на CES објавија неколку нови информации за тој автомобил, вклучувајќи ја и неговата цена, а веднаш треба да се нагласи дека автомобилот не е евтин.

Преднарачките за електричниот автомобил на Sony Honda Mobility започнуваат денеска, но само жителите на американската сојузна држава Калифорнија можат да ги нарачаат доколку платат депозит од 200 долари. Првите испораки ќе започнат во текот на следната година. Моделот Afeela 1 ќе биде достапен во две верзии – поевтината верзија Afeela 1 Origin ќе чини 89.900 долари, додека верзијата Signature ќе чини повеќе од 100.000 долари (102.900) и тоа е поскапата верзија која може да се нарача однапред на почетокот или ќе биде достапен следната година, додека испораките на верзијата Origin нема да започнат дури до 2027 година.

Двете верзии вклучуваат тригодишна претплата за различни услуги кои ќе бидат достапни во автомобилот, вклучувајќи асистент за возење на ниво 2+ и личен асистент базиран на вештачка интелигенција. Последната верзија на прототипот што беше прикажан во Лас Вегас е „речиси конечна“, коментира извршниот директор на Sony Honda Mobility, Јасухиде Мизуно, а The Verge велат дека дизајнот (а можеме да кажеме и цената) на автомобилот е дизајниран да се натпреварува со најголемите компании на пазарот на пазарот на луксузни електрични возила.

Што се однесува до внатрешноста, на контролната табла доминираат екраните, а треба да се споменат и 40 сензори и камери за делумно автономно возење, а се споменува и проширена реалност и виртуелни светови кои ќе бидат вклучени во искуството во возењето, но останува да се види во пракса како тоа ќе изгледа. Меѓу другите нови информации за Afeela што ги дознавме оваа недела на CES, треба да го споменеме досегот од 480 km и поддршката за Supercharger мрежата на Tesla.

За време на демонстрациите, Мизуно го повика автомобилот на својот телефон и тој се качи на сцената, но тој истакна дека тоа е само „технолошка демонстрација“ за таа пригода, па не се знае дали таква форма на гласовна контрола ќе биде достапна кога автомобилот ќе излезе на пазарот.

Поминаа пет години откако Sony првпат го претстави својот концепт на овој автомобил, а во меѓувреме, Xiaomi исто така покажа дека технолошките компании кои беа најпознати по потрошувачката електроника можат да направат одличен автомобил. Кинеската компанија не само што успеа да направи електричен автомобил за само 3 години, туку нивниот модел SU7 е доста импресивен според спецификациите и перформансите, а побарувачката за него е многу поголема од она на што се надеваа во самиот Xiaomi. Што се однесува до Sony, веќе е јасно дека бројките за продажба нема да бидат толку големи, а причината е сосема јасна – цената.

Слични содржини