Електричниот Xiaomi SU7 моментално е „жешка стока“ во Кина, но некои сопственици доживеале проблеми кратко време откако го земале.
На почетокот на овој месец, светло синиот SU7 заврши расипан на страната на патот, по само 39 извозени километри. Сопственикот вели дека автомобилот ќе мора да се врати во фабриката на анализа за да се види дали може да се поправи.
Електричниот седан во сопственост на г-дин Вен се движел по автопатот на 5 мај, еден ден откако бил подигнат од центар за испорака на Xiaomi во провинцијата Фуџијан. Автомобилот наеднаш се исклучил, принудувајќи го сопственикот да застане.
Порака на дигиталната контролна табла на SU7 предупредила дека автомобилот ќе застане, велејќи му на возачот да се повлече и да го контактира онлајн сервисниот центар на компанијата. Потоа се појавила друга порака, во која се наведува дека погонскиот систем е неисправен.
Г-дин Вен морал да повика камион за влечење за да го врати автомобилот во центарот за испорака. Според извори во Кина, застапништвото не можело да го дијагностицира проблемот и го известило сопственикот дека автомобилот треба да се врати во фабриката за да открие што не е во ред.
Сопственикот не сакал поправка на автомобилот. Наместо тоа, тој побарал сосема нов SU7. Сепак, се вели дека ова е невозможно бидејќи сите примероци што моментално се градат веќе имаат сопственици на кои треба да им бидат доставени, што значи дека тој ќе мора да направи нова нарачка. Xiaomi, наводно, работи со сопственикот за да организира целосна наплата за неисправното возило и да ги надомести сите направени трошоци.
Се проценува дека Xiaomi има произведено нешто повеќе од 10.000 примероци од SU7 од лансирањето на возилото пред неколку месеци. Други сопственици пријавиле различни проблеми со возилото, како што се проблеми со бојата и ефективноста на системот за контрола на тракцијата.
Неодамна, Xiaomi беше принуден да признае дека системот за автоматско сопирање за итни случаи (AEB) престанува да работи над 135 km/h и ќе остане неактивен додека не се примени надградба преку „облак“.