Моќните двоседи со отворен кров беа многу популарни на почетокот на 2020-тите, а McLaren, Aston Martin и Ferrari сонуваа за двоседи без шофершајбна, создадени од овие компании кои ги средуваа постоечките, попрактични модели. Но, еден сопственик на Ferrari го предвиде овој тренд пред речиси 30 години и ја нарача најлудата Testarossa во историјата.
Острите линии, квадратниот нос и страните, како и „индустриските“ странични рамки го прават Ferrari Testarossa еден од автомобилите што ги дефинираа осумдесеттите години, но до следната деценија вкусовите се променија, што го мотивираше еден сопственик на Testarossa да се впушти во смел план за „освежување“ со помош на „лудиот“ швајцарски дизајнер Франко Сбарo.
Сбаро и неговиот тим ја скратија шасијата на Ferrari и поставија скратено закривено подвозје и врати во облик на ножици, нешто што ниедно Ferrari го немаше во тоа време. Немаше шофершајбна, дури ни скратената што се користи за трки, но заштитата од превртување беше обезбедена од пар дебели цевки, кои исто така го насочуваат воздухот од отворите на фаровите кон задниот дел од автомобилот.
Се чини дека воздухот излегува директно од задниот дел на автомобилот, наместо да се внесува во 4,9-литарскиот V12 мотор, кој беше преземен од донаторот Testarossa. Кога беше нов, овој мотор развиваше 390 КС и беше поврзан со петстепен мануелен менувач. Бројчаниците се преместени во центарот на инструмент таблата.
Сбаро го претстави автомобилот на меѓународната сцена во 1995 година, и дури и денес, три децении подоцна, тој е зачудувачка глетка. Гледајќи го, постојат јасни сличности со McLaren кога станува збор за страничните страни и проѕирните врати, додека седиштата се вградени директно во автомобилот, исто како и кај многу модерни хиперавтомобили.
Направени се само три копии од автомобилот, но ова е единствениот регистриран за употреба на патот. Сега се нуди на продажба во Германија, а цената е достапна по барање.