Stellantis најави големи промени

од Vladimir Zorba
39 прегледи

Stellantis се обидува да го намали производството на некои модели со SUS мотори со цел да се усогласат со поставените цели за емисија на CO2 за 2025 година. Извршниот директор Карлос Таварес неодамна откри дека компанијата се противи на какво било одложување на промените на правилата и вели дека ќе се придржува до нив.

Новоименуваниот главен извршен директор за Европа, Жан-Филип Импарато, откри дека Stellantis мора да го удвои својот удел во електрични возила следната година на 24% (од вкупно продадените возила) ако сака да ги исполни своите цели за 2025 година. Друга опција е да се намали производството на модели со SUS мотори доколку не се зголеми побарувачката за електрични возила на концернот.

Новите правила на ЕУ стапуваат на сила на 1 јануари и ќе постават цел за вкупни емисии на CO2 за флотата од 95 грама на километар, што е голема разлика од целта од 106,6 g/km што е во сила од минатата година.

Доколку производителот на автомобили не ја исполни целта, се соочува со казна од 95 евра за грам вишок CO2 по возило. Импарато за Automotive News изјави дека намалувањето на производството на бензинци и хибриди (речиси и да нема дизели во понуда) може да започне веќе од 1 ноември, пренесе „HAK“.

Импарато вели дека Stellantis може да ја зголеми продажбата на електрични возила на неколку начини. На пример, со зголемување на стимулациите за продавачите на електрични возила, обезбедување на награди низ целиот синџир на дистрибуција, вклучувајќи ги менаџерите и продавачите на зоните. Автомобилскиот гигант исто така би можел да ги зголеми цените на своите модели со SUS мотори во обид да ги поттикне клиентите да размислуваат за електрични возила.

Кинескиот Leapmotor исто така треба да му помогне на Stellantis да ги исполни целите за емисиите. Stellantis поседува 51% контролен удел во меѓународната филијала на кинескиот бренд, а продажбата на кинески автомобили на европскиот пазар ќе се смета за вкупните емисии на Stellantis.

Слични содржини