Stellantis има намера да ги задржи сите 14 брендови на автомобили што моментално ги поседува, а тоа беше потврдено и во официјалното соопштение во кое се демантираат сите гласини и шпекулации за продажба или затворање на некоја од нив.
Автомобилскиот гигант Stellantis е формиран во 2021 година и го сочинуваат Chrysler, Dodge, Jeep, Ram, Fiat, Alfa Romeo, Maserati, Lancia, DS Automobiles, Citroen, Peugeot, Opel, Vauxhall и Abarth. Управувањето со голем број брендови на глобално ниво не е лесна задача, особено затоа што некои се преклопуваат и постои ризик од создавање несакана конкуренција меѓу нив.
Сепак, изјавата на Stellantis е спротивна на зборовите на извршниот директор Карлос Таварес, кој пред еден месец навести дека непрофитабилните брендови може да бидат затворени.
„Ако не заработат пари, ќе ги затвориме. Не можеме да си дозволиме да имаме брендови кои не заработуваат“, рече тој.
Неговата изјава, во комбинација со шпекулациите во индустријата, доведе до наводи за потенцијални промени. Некои сметаа дека Maserati може да биде продаден, додека други се прашуваа дали Lancia или DS Automobiles ќе бидат затворени. Сепак, објавата на Stellantis стави крај на сите гласини.
Компанијата е посветена на сите свои брендови, дури и на оние кои се соочуваат со предизвици. Lancia ќе добие нови модели и ќе се прошири надвор од домашниот пазар, Maserati, луксузниот бренд на Stellantis, ја освежува својата понуда. DS Automobiles, кој стана посебен бренд во 2014 година, не тргна како што се очекуваше, но Stellantis не се откажува од тоа.
Abarth е независен од 2007 година и ќе продолжи да продава помоќни модели на Fiat, додека Chrysler, некогаш голем играч, сега го нуди миниван Pacifica едвај откако седанот 300C беше пензиониран. Dodge го додаде Hornet во својата постава, која во суштина е Alfa Romeo Tonale во „втора кожа“, а исто така воведува нов Charger со електричен погон и 6-цилиндрични опции, но без V8 мотор.
Интересно е тоа што правнукот на Волтер П. Крајслер, Френк Б. Родс Јуниор, неодамна изрази желба Dodge и Chrysler да го напуштат Stellantis и да формираат нова корпорација Chrysler. Тој бара инвеститори за да го реализира неговиот план, но се чини дека тоа нема да се случи наскоро.