Во својата изјава за францускиот пазар, групацијата Stellantis понуди продолжена гаранција во, како што велат, нивната постојана потрага по совршенство и задоволство на клиентите.
Stellantis France на тој начин понуди продолжена гаранција до 8 години или 160.000 км на своите клиенти кои се придржуваат до распоредот за одржување во овластените сервисни центри во нивната официјална мрежа.
Овој потег на Stellantis во моментов е резервиран само за Франција и не е познато дали и кога ќе понудат слични услови за други пазари, иако ова е логично да се очекува. Со овој потег, тие сакаат да ја зголемат довербата и да ги уверат клиентите по скандалот Takata, големите проблеми со сигурноста на моторите PureTech и проблемите со дизел моторот BlueHDi.
Оваа продолжена гаранција е бесплатна и е предмет на услов автомобилот да биде сервисиран во рамките на овластената мрежа на брендот. Секако, со овој потег, Stellantis обезбедува и побезбедна и долгорочна работа за овластената сервисна мрежа.
Пофално е што оваа гарантна програма ги опфаќа и комерцијалните и патничките возила, без оглед на тоа дали имаат мотор со внатрешно согорување, хибриден или електричен мотор.
Stellantis, исто така, истакнува две различни категории во рамките на оваа гаранција, каде што за брендовите Alfa Romeo, DS и Lancia оваа гаранција важи и за инфозабавниот систем, нуди помош на патот и обезбедување помошно возило, бидејќи станува збор за премиум брендови. Другите брендови во групата, Abarth, Citroën, Fiat, Fiat Professional, Jeep, Peugeot и Opel имаат стандардна гарантна покриеност.