Stellantis објави дека инвестирала 29,5 милиони долари во истражувачки и технолошки центар во Обурн Хилс, САД, за да ја оптимизира својата иновативна технологија Moving Ground Plane (MGP).
Според HAK, оваа технологија го надградува воздушниот тунел со мерења кои вклучуваат ротација на тркалата, што претставува до 10% од аеродинамичкиот отпор при вистинско возење. Оптимизирањето на аеродинамичката ефикасност е клучно за зголемување на опсегот на електричните возила со едно полнење. Ова подобрување директно придонесува за зголемена ефикасност и подолг досег на електричните возила, додека потенцијално ја намалува големината на батеријата, што пак може да доведе до заштеда на трошоците и тежината на возилото.
Марк Шампањ, потпретседател на инженерскиот технолошки центар на Stellantis во Северна Америка, рече:
– Опсегот е клучен за клиентите кои преминуваат кон чиста мобилност. Затоа оваа инвестиција е клучна. Со намалување на отпорот, го зголемуваме опсегот на електрични возила и на крајот го подобруваме целокупното искуство во возењето за нашите клиенти.
Иновативната надградба на аеро-акустичниот тунел на компанијата му овозможува на возилото за тестирање да остане неподвижно додека симулира возење во реалниот свет. Транспортната лента овозможува движење на сите четири тркала, додека петтата подвижна лента се протега надолжно под возилото, симулирајќи услови за возење на патот. Оваа реална симулација овозможува попрецизно тестирање и аеродинамички подобрувања.