Стримингот ја надмина традиционалната телевизија

Оние кои стримуваат видео содржини, емисии или филмови преку интернет се 87 проценти, што е зголемување за еден процентен поен, според анкетата на дигиталното здружение Битком.

од Vladimir Zorba
24 прегледи Фото: Јутјуб/Принтскрин

Видео апликациите и другите видови стриминг за прв пат ја престигнаа традиционалната телевизија кај гледачите во Германија.

Уделот на потрошувачите над 16 години кои барем повремено гледаат традиционална телевизија се намали од 92 проценти на 86 проценти.

Во исто време, оние кои стримуваат видео содржини, емисии или филмови преку интернет се 87 проценти, што е зголемување за еден процентен поен, според анкетата на дигиталното здружение Битком.

Сепак, порастот на стримингот не се должи само на YouTube, Netflix или традиционалните ТВ канали.

Имено, укинувањето на можноста за префрлање на претплатите за кабелска телевизија во трошоците за кирија доведе до тоа многумина да се префрлат на други технологии.

Услуги како Zattoo, waipu.tv и MagentaTV, кои овозможуваат прием на телевизија преку интернет, особено имаат корист од ова.

Вкупно 40 проценти од населението што користи видео стриминг претпочита да гледа телевизија кога им одговара.

„Понудите сè повеќе се спојуваат“

Сепак, традиционалните навики за гледање остануваат стабилни – 30 проценти од потрошувачите гледаат содржина главно во однапред одредено време (линеарно емитување). Други 28 проценти ги комбинираат двата методи подеднакво.

„Гледањето на барање е огромно популарно, но линеарната телевизија не е модел што исчезнува. Понудите сè повеќе се спојуваат“, рече Олаф Мај од Bitkom.

Традиционалните ТВ станици нудат и содржина на барање како што се видео клубови, додека типичните даватели на услуги на барање сè повеќе вклучуваат линеарна содржина во своите понуди.

Додека бизнисот со стриминг телевизија е во подем, продажбата на телевизија се забавува.

Според студијата на „Битком“, приходите се очекува да се намалат за осум проценти оваа година, на нешто помалку од 2,9 милијарди евра.

Се очекува аудио уредите да забележат помал промет од околу 830 милиони евра, што претставува пад од 12 проценти.

Пазарот на класична потрошувачка електроника сепак ќе достигне речиси исто ниво како минатата година од 7,8 милијарди евра оваа година, или пад од еден процент.

Добриот бизнис со играчки конзоли, со раст од 38 проценти на речиси 1,1 милијарда евра, според прогнозата на „Битком“, во голема мера може да ги компензира загубите на пазарот на телевизори и аудио уреди.

Мај очекува примената на вештачката интелигенција да донесе нови импулси на пазарот.

„Воведувањето на вештачката интелигенција, на пример кај паметните телевизори, многу веројатно ќе доведе до нов скок, така што приходите не само што ќе се опорават, туку и ќе растат“, истакна Мај.