Јапонскиот производител Subaru има големи планови за електрификација. На пример, Јапонците планираат да продадат 600.000 автомобили со нула емисија на CO2 на глобално ниво до 2030 година.
Subaru не ја прифати електрификацијата толку брзо како другите производители на автомобили. Но, новиот шеф на брендот, Ацуши Осаки, има големи планови во таа насока. Јапонците претходно најавија дека имаат намера да лансираат четири нови модели со нула емисија на CO2 во сегментот SUV во наредните години. За време на прес-конференцијата, Осаки откри дека доаѓаат уште четири електрични модели. Така, Subaru планира да лансира вкупно осум електрични модели.
Бидејќи САД се најважниот пазар за Subaru, јапонскиот производител сака осумте модели со нулта емисија да достигнат бројка од 400.000 продадени единици годишно во оваа земја. Во исто време, во следните 5 години, Subaru планира да произведува електрични автомобили во САД.
Што се однесува до останатиот дел од светот, Subaru има за цел глобална продажба од дури 600.000 електрични автомобили до 2030 година. За да ја постигне таа цел, Subaru ќе произведува електрични автомобили во Јапонија до 2025 година на линија која може да составува околу 200.000 единици годишно. Новата производна линија ќе биде изградена до 2027 година, исто така во Јапонија.
Subaru моментално продава само еден EV модел – Solterra. Станува збор за близнак Toyota bZ4X кросовер со погон 4×4 развиен заеднички од два јапонски производители како второ заедничко возило по моделите Toyota GT86 и Subaru BRZ.