Suzuki Motor го прекина производството на Swift поради проблеми со снабдувањето со технолошки минерали, изјавија два извори за Ројтерс, нагласувајќи ги тешкотиите на јапонскиот производител на автомобили да набави клучни суровини по заострувањето на извозните регулативи на Кина.
Компанијата соопшти дека ќе го прекине производството на Swift, освен за неговата спортска варијанта, од 25 мај до 6 јуни поради недостаток на делови, без да даде детали.
Производството ќе продолжи на 13 јуни, но со намалена брзина, во фабриката „Сагари“, и со полн капацитет по 16 јуни, бидејќи „перспективите за снабдување со делови сега се појасни“, соопшти компанијата во четврток.
На почетокот на април, Пекинг ги прошири ограничувањата за извоз за да вклучи минерали што содржат диспрозиум, гадолиниум, лутециум, самариум, скандиум, тербиум и итриум, како и група магнети, а одлуката стапи на сила во среда.
Ограничувањата ги нарушија синџирите на снабдување кои се клучни за производителите на автомобили и производителите на воздухопловство, како и за полупроводничкиот и воениот сектор низ целиот свет.
Од почетокот на април, добавувачите на автомобилски производи поднеле стотици барања до Пекинг за извозни лиценци, а досега се одобрени само една четвртина, предупреди здружението CLEPA во среда.
Некои барања се одбиени главно од процедурални причини, се додава.
Недостатокот на извозни лиценци, исто така, доведе до прекин на производството на автомобилски делови во некои европски фабрики, додека Mercedes-Benz соопшти дека разгледува начини да се заштити од недостаток на клучни суровини.
На германскиот производител на автомобили Volkswagen му е кажано дека неговите добавувачи добиле ограничен број кинески лиценци за извоз на минерали од ретки земји. VW во среда соопшти дека во моментов не се соочува со недостаток.