Минатата година на глобално ниво беа продадени речиси 37 милиони кросовери и теренци. Во исто време, за прв пат се продадени повеќе автомобили произведени во Кина отколку во Северна Америка. Европа лани забележа најголем раст на продажбата, дури 16 отсто.
Зголемената популарност на теренците и кросоверите постави нов рекорд во глобалната статистика за продажба на нови автомобили, со продадени 36,7 милиони возила од овој тип, или 47 отсто од вкупната глобална продажба на нови автомобили.
Според „Klix“, ова е рекорден пазарен удел на оваа класа на автомобили и значи уште поголем пад на интересот на клиентите за традиционалните форми, како што се седаните, вагоните и компактите. Голем дел од тој успех дојде благодарение на популарноста на моделот Tesla Y, кој минатата година продаде 1,22 милиони единици ширум светот, или 64 отсто повеќе од претходната година. Тој беше најпродаваниот автомобил на глобално ниво, надминувајќи ги дури и многу популарните Toyota RAV4 и Toyota Corolla.
Ако ја погледнеме статистиката по брендови, Hyundai Motor Group имаше најголем удел на продадени кросовери и теренци, дури 56 проценти. Втор е Ford со 49 отсто, а трет VW со 48 отсто.
Она што ја прави интересна оваа статистика е тоа што за прв пат во светот се продадени повеќе кинески автомобили од американски. Продажбата во двете од овие категории порасна, но кај кинеските автомобили таа изнесува 23 отсто или вкупно 13,4 милиони возила, а кај американските автомобили „само“ 9 отсто или 11,9 милиони единици.
За растот на продажбата на кинеските автомобили во голема мера придонесе Европа, вклучително и Велика Британија, каде што MG 4 и BYD Atto 3 беа успешни во Европа минатата година, а на Стариот континент беа продадени 16 проценти повеќе автомобили од претходната година. Во светот се продадени 10 отсто повеќе возила во однос на претходната година, т.е. околу седум милиони автомобили повеќе.