Toyota можеби ја надмина Tesla со 7 спрема 1 во текот на третиот квартал од оваа година, но производителот на електрични автомобили е тој што има поголема нето добивка за тој период. Всушност, Tesla има нето добивка од 3,29 милијарди долари во кварталот јули-септември во споредба со нето добивката на Toyota од 3,15 милијарди долари. Тоа значи дека Tesla заработила осум пати повеќе профит по возило од Toyota.
Профитот на јапонскиот производител на автомобили падна во третиот квартал поради голем број фактори, вклучувајќи ги и зголемените трошоци за материјали и електрична енергија за неговите добавувачи. Овие дополнителни трошоци го намалија кварталниот оперативен профит за околу 3,07 милијарди долари. Toyota, исто така, забележа еднократен трошок од 663 милиони долари по затворањето на производството во Русија, според „Јутарњи“.
Додека Toyota заостанува по нето добивка од Tesla, таа водеше во оперативниот профит, враќајќи се 4,08 милијарди долари во споредба со 3,69 милијарди долари на Teslaла. Иако на Tesla и требаа многу години да стане профитабилна, таа сега е една од најуспешните во автомобилската индустрија. Тоа е првенствено затоа што нејзиниот профит по автомобил е многу поголем од повеќето, враќајќи 9.570 долари профит за секој произведен автомобил, што е многу над профитот на Toyota по возило – 1.200 долари.
„Никеи Азија“ известува дека се верува дека Tesla води во индустријата во однос на нето добивката по возило. „Најголемиот двигател на растот на профитот на Tesla е обемот на продажбата, проследен со скоковите на цените и растот на продажбата на софтвер за самоуправување“, истакна Коџи Ендо од SBI Securities.
Tesla ги намалува и трошоците за производство со своите машини за леење Giga-Press, забрзувајќи го производството. Помага и фактот што продава возила директно на потрошувачите.