ТИК ТОК СЕ ПРИКЛУЧУВА ВО БОРБАТА! Ваквата содржина ќе биде јасно означена или – БЛОКИРАНА!

од Vladimir Zorba
1,4K прегледи

TikTok планира да започне со означување на сликите и видеата поставени на неговата услуга за споделување видеа кои се генерирани со помош на вештачка интелигенција, соопшти во четвртокот, користејќи дигитален воден печат познат како Content Credentials.

Истражувачите изразија загриженост дека содржината генерирана од вештачка интелигенција може да се користи за мешање во изборите во САД оваа есен, а TikTok веќе беше меѓу групата од 20 технолошки компании кои потпишаа договор претходно оваа година, ветувајќи дека ќе се борат против тоа.

Компанијата веќе ја означува содржината генерирана со вештачка интелигенција направена со помош на алатки во апликацијата, но најновиот потег ќе ги означи видеата и сликите генерирани надвор од услугата.

„Имаме и политики кои забрануваат неозначена реална вештачка интелигенција, па ако реална вештачка интелигенција (генерирана содржина) се појави на платформата, тогаш ќе ја отстраниме како прекршување на нашите упатства за заедницата“, изјави Адам Пресер, шеф на операции и доверба и безбедност во TikTok.

Технологијата Content Credentials беше предводена од Content Provenance and Authenticity Coalition, група кооснована од Adobe, Microsoft и други, но отворена за други компании.

Веќе е усвоен од луѓе како што е креаторот на OpenAI ChatGPT

YouTube во сопственост на Alphabet, Meta Platform, која ги поседува Instagram и Facebook, исто така соопштија дека планираат да користат акредитиви за содржина.

За да функционира системот, и производителот на генеративната алатка за вештачка интелигенција што се користи за креирање на содржината и платформата што се користи за дистрибуција на содржината мора да се согласат да го користат индустрискиот стандард.

Кога некое лице ја користи алатката Dall-E на OpenAI за да генерира слика, на пример, OpenAI додава воден печат на добиената слика.

Ако таа означена слика потоа биде поставена на TikTok, таа автоматски ќе биде означена како генерирана со вештачка интелигенција.

TikTok, кој е во сопственост на кинеската компанија ByteDance, има 170 милиони корисници во САД, кои неодамна усвоија закон со кој се бара BiteDance да го продаде TikTok или ќе се соочи со забрана од американскиот пазар.

TikTok и BiteDance тужеа за да го блокираат законот, тврдејќи дека го прекршува Првиот амандман.

Слични содржини