Шефот на Toyotа, Акио Тојода од почетокот на транзицијата кон електрични возила е убеден дека ова не е добар потег, а сега презентираше податоци и статистика што зборуваат во прилог на тоа.
Тојода е познат со години по своите изјави дека принудувањето на клиентите да се префрлат на целосно електрични возила не е добар избор. Претседателот на Тојота е убеден дека целосниот премин кон електрични автомобили не може да се забрза и дека целосниот премин кон електрични возила би имал огромни последици за автомобилската индустрија. Тој е убеден дека милиони работни места низ целиот синџир на снабдување би можеле да бидат во опасност ако моторите со внатрешно согорување се укинат премногу брзо. Во врска со заштитата на животната средина, Тојода тврди дека електричните возила се уште се многу „повалкани“ од хибридите.
Внукот на основачот на Toyotа, Киичиро Тојода, тврди дека компанијата продала околу 27 милиони хибриди од лансирањето на првата генерација Prius во 1997 година. Според него, овие хибриди имаат ист јаглероден отпечаток како девет милиони целосно електрични возила кога батериите и производството на возила ќе се додадат на равенката.
Тојода тврди дека едно електрично возило е исто толку валкано како три хибриди. Но, иако е вистина дека производството на електрични возила и нивните батерии генерира повеќе емисии на јаглерод отколку производството на автомобили на бензин, во текот на нивниот животен циклус, електричните возила се одговорни за многу помалку вкупни емисии.
Повеќенасочниот пристап на Тојода вклучува поширока стратегија, а не целосен пресврт, и вклучува повеќе од само хибриди. Тој го поддржува развојот на plug-in хибриди, возила со водородни горивни ќелии, електрични возила со батерии, па дури и мотори со внатрешно согорување напојувани со синтетички горива. Тојода не сака да се ограничиме на еден избор, туку да ги држиме сите опции отворени.