Претседателот на Toyota Motor Corporation, Акио Тојода, длабоко се поклони пред новинарите и се извини за масовното мамење на тестовите за сертификација – добивање одобрение за производство на седум нови модели на возила, од кои три беа веднаш повлечени од производство.
Големите неуспеси во тестирањето на најголемиот јапонски производител на автомобили вклучуваат употреба на несоодветни или застарени податоци при тестовите за судар и неточно тестирање на надувување на воздушните перничиња и оштетување на задните седишта при несреќи. Утврдено е и дека тестовите за моќност на моторот биле фалсификувани, пренесе Бета.
Toyota Motor Corporation, со седиште во градот Тојота во централна Јапонија, го прекина производството во Јапонија на моделите Corolla Fielder, Corolla Akio и Yaris Cross. Компанијата соопшти дека прекршувањата на тестирањето немаат никаква врска со возилата што веќе се на пат.
„Искрено се извинуваме“, рече Тојода, длабоко поклонувајќи се на прес-конференција во Токио. Истрагата на јапонската влада за автомобилите на Тојота започна во јануари.
Исто така во понеделникот, јапонскиот ривал на Toyota, Mazda Motor Corporation, објави слично неправилно тестирање за сертификација и го запре производството на два модели, Roadster и Mazda 2. Се вели дека тестовите користеле неточен софтвер за следење на моторот.
Mazda, со седиште во југозападниот град Хирошима, исто така призна прекршување при тестовите на три модели чие производство е суспендирано и нагласи дека проблемите се однесуваат само на нив и немаат никаква врска со безбедноста на претходно продадените возила.
Honda Motor Co. Производителот на автомобили со седиште во Токио денеска се извини и за несоодветните тестови за бучава и вртежен момент на моторот на голем број модели чии постари верзии повеќе не се произведуваат, како што се Accord, Odyssey и Fit.