Toyota обвинета за лажен маркетинг во САД

од Vladimir Zorba
299 прегледи

Американската организација за заштита на потрошувачите Public Citizen поднесе жалба против јапонската автомобилска компанија Toyota до Федералната трговска комисија (FTC).

Во жалбата се обвинува Toyota дека ги прикажува своите хибридни автомобили како чисто електрични во рекламите, на пример користејќи термини како „EVs“, „електрични“ или „електрифицирани“, пренесува Electrive.com.

Со своите маркетиншки кампањи „Beyond Zero“, „Electrified Diversified“ и „To Every Your Own Electric“, како и со други реклами, Toyota се обидува да сугерира дека нејзините хибридни автомобили се чисто електрични возила, истакнуваат потрошувачите во своите критики.

Public Citizen рече дека во најдобар интерес на потрошувачот е конкуренцијата да биде фер и дека комисијата треба да преземе извршни дејствија против Toyota за да го прекине нејзиниот погрешен маркетинг.

Исто така, треба да обезбеди јасни упатства во своите ажурирани зелени водичи дека рекламирањето на автомобили на бензин како „EVs“, „електрични“ или „електрифицирани“ е забрането според Дел 5 од Законот за FTC.

Слични содржини