И покрај растот на глобалната продажба, побарувачката за електрични возила во Јапонија нагло опадна, што претставува предизвик за Toyota на нејзиниот домашен пазар.
Вкупната продажба на Toyota се зголеми за 6,2 проценти на повеќе од 7,4 милиони возила оваа година. Глобалната продажба на електрични возила се зголеми за 20,6 проценти на 117.031 единици, додека хибридните возила доминираа на јапонскиот пазар со продадени 603.676 единици.
Сепак, домашната продажба на електрични возила падна за 84,9 проценти во август, со продадени само 18 единици. Во првите осум месеци од оваа година, Toyota продаде само 469 електрични возила во Јапонија, што е пад од 71,1 процент во однос на истиот период минатата година.
Падот на продажбата на електрични возила доаѓа и покрај зголемувањето од 8,8 проценти на вкупната продажба на електрифицирани возила во Јапонија оваа година. Повеќето од тие возила се традиционални хибриди на Toyota.
Надвор од Јапонија, бизнисот со електрични возила на Toyota бележи спротивен тренд. Глобалната побарувачка се зајакна, со 17.056 испорачани единици само во август, што е зголемување од 34,5 проценти во однос на истиот месец минатата година.