Toyota веќе работи на новата генерација на својот најпродаван модел

од Vladimir Zorba
365 прегледи

Иако електричната технологија, идните стандарди за издувни гасови и индустриските регулативи предвидуваат нова мобилност што ќе предизвика пропаст на конвенционалните возила, Corolla ќе продолжи да живее. Фокусот ќе остане на хибридната верзија, додека приоритет ќе биде PHEV со автономија од 100 km.

Најпродаваниот автомобил во историјата на автомобилизмот ќе го продолжи своето присуство на пазарот најмалку во следната деценија. Ова не е изненадување со оглед на успехот што го постигна и продолжува да го постигнува бидејќи Toyota не може да си дозволи да понуди модел без Corolla, пишува „Klix“.

Corolla беше лансирана далечната 1966 година, а со 13-тата генерација не покажува намера да стави крај на својата комерцијална кариера. Со повеќе од 50 милиони продадени примероци ширум светот во неговите 12 генерации, сегашниот модел исто така ужива голем комерцијален успех.

Нова генерација по повод 60-годишнината

Toyota веќе се подготвува да го освежи моделот, кој е во 12-та генерација од 2018 година, иако дизајнот беше надграден пред две години. Според првите прогнози, се очекува јапонскиот производител да почека до 2026 година на официјалното претставување, па новата генерација да биде претставена по повод прославата на 60-годишнината од Corolla.

Од Јапонија пристигнуваат информации дека Toyota веќе интензивно работи на 13-та генерација, почнувајќи од развојот на седан верзијата под внатрешната шифра 800D. По официјалното деби, новата Corolla би можела прво да биде лансирана на азискиот пазар на почетокот на 2027 година, додека специфична варијанта за европскиот пазар ќе биде достапна од 2028 година.

Нови мотори и интеграција со синтетички горива

Со повеќе технологија и, логично, повеќе електрификација во својата гама, Toyota моментално нема планови да еволуира кон целосно електричен автомобил. Сето ова укажува дека јапонскиот производител ќе продолжи да го нуди моделот во седан, хечбек и караван верзии.

За погонските единици, Toyota подготвува нови 1,5 и 2,0-литарски мотори со четири цилиндри, кои се дизајнирани да ја оптимизираат интеграцијата со хибридните системи и потенцијалната компатибилност со неутрални горива како што се синтетички горива, е-горива, биогорива или течен водород.

Toyota веќе ја тестира најновата технологија на водород, особено со GR Corolla H2, кој е првиот автомобил во светот кој се напојува со овој систем за гориво.

PHEV верзија со електричен досег од повеќе од 100 km

Во својата нова понуда, Corolla треба да вклучи и ново развиена plug-in хибридна верзија, која ќе нуди повеќе од 100 километри автономија со чист електричен погон, што е стандард што моментално го достигнуваат повеќето нови модели PHEV на пазарот.

Иако сè уште не се објавени официјални слики или најави во врска со претстојната Corolla, од Јапонија доаѓаат гласини дека новиот модел ќе има поаеродинамична каросерија, со поедноставена силуета.

Исто така, челниците на Toyota најавија развој на нови, покомпактни мотори кои ќе овозможат намалување на висината на капакот на моторот на идните модели.

Слични содржини