Упатените тврдат дека Toyota има намера да го интегрира системот, кој е развиен во соработка со Huawei, во своите автомобили. Тоа е систем кој ќе донесе напредок во безбедноста, но и зголемување на полето на автоматизацијата.
Во оваа соработка Huawei ќе го обезбеди хардверскиот скелет, а Momenta е задолжен за софтверот. Toyota ќе ја задржи контролата врз корисничкото искуство, ќе ги направи последните прилагодувања и ќе ја контролира интеграцијата.
Целта на партнерството е да ги подобри технологиите за помош на возачот, како и да ги подигне автомобилите на Toyota на повисоки нивоа на автономија. Официјалната потврда се очекува на претстојниот автосалон во Пекинг, кој се враќа по четири години.
Toyota претходно соработуваше со Huawei на паметни кокпити и поврзани системи на возила. Јапонскиот производител исто така го поддржа финансирањето на Momenta Series C, што објаснува зошто компанијата е подготвена да ја користи својата технологија.
Клучно е Toyota да остави поголем белег на кинескиот пазар, каде што моментално ги нуди електричните возила bZ3 и bZ4X, но на ниту еден од нив не му оди добро. Усвојувањето на напредни системи за паметно возење има потенцијал да го редефинира имиџот на Toyota како технолошки производител на автомобили, што е клучно за зајакнување на конкурентноста на пазарот на електрични возила што брзо се развива.