Тркачкиот прототип на Glickenhaus сега ќе може да се користи на јавни патишта

од Vladimir Zorba
15 прегледи

По соодветни прилагодувања, тркачкиот прототип на LMH со кој американската компанија Scuderia Cameron Glickenhaus учествуваше на Светското првенство во издржливост (WEC) три години, сега е достапен за употреба на јавни патишта.

Малата американска автомобилска компанија Scuderia Cameron Glickenhaus е основана во 2004 година, а покрај производството на мали серии супер спортски автомобили, нејзиниот основач и сопственик Џејмс Гликенхаус, од самиот почеток, главно размислувал за учество на престижниот Светски шампионат на издржливост (WEC).

Филмскиот продуцент, претприемач и колекционер на автомобили на Ferrari стигна до WEC во 2021 година, на кој тимот на Glickenhaus Racing имаше два прототипови на SCG 007 LMH во најмоќната класа (хиперкар). По три сезони во кои прототиповите на Glickenhaus постигнаа неколку од најдобрите квалификациски времиња и места за искачување на подиумот, компанијата одлучи дека е време да се пензионира и да се фокусира на својата примарна дејност; производство на супер спортски автомобили.

Пред новите проекти, тие дојдоа до идеја да направат соодветна конверзија врз основа на тркачкиот прототип 007 LMH, по што автомобилот (сега со ознаката 007s), кој возбудено возеше на Ле Ман пред две години, ќе може да се регистрира и да се користи на јавни патишта.

Со каросерија што минимално се разликува од онаа на тркачкиот прототип, според менаџментот на SCG, 007s е вистински претставник на класата на супер спортски автомобили, носејќи бескомпромисна суспензија со прилагодливи анти-рол шипки и зајакнати алуминиумски тркала со централно заклучувачка навртка. Меѓу многуте прекинувачи во кабината (која е опремена и со клима уред) е прекинувач за активирање на воздушниот систем за кревање на автомобилот, што ќе го олесни и забрза процесот на менување на тркалата.

SCG 007s(tradale), со тежина од 1.550 килограми, е напојуван од 6,2-литарски V8 мотор кој, со помош на два турбополначи, развива 1.000 коњски сили и 1.000 Nm максимален вртежен момент, распределен на задната оска преку рачен автоматизиран 7-степен менувач. Податоците за перформансите сè уште не се објавени, но гореспоменатите бројки сугерираат дека ќе бидат врвни.

SCG ќе го претстави својот поглед на светот на суперспортските автомобили пред публиката на овогодинешното издание на изложбата во познатиот имот Villa d’Este во близина на езерото Комо во Италија, а првите примероци треба да стигнат до клиентите пред крајот на годината.

Слични содржини