Турција ги зголеми давачките за увоз на електрични возила произведени во Кина додека се подготвува да започне со производство на своето прво домашно електрично возило под брендот Togg.
Владата на турскиот претседател Ердоган откри дека ќе воведе дополнителна царина од 40 отсто за електричните возила произведени во Кина, пишува Блумберг.
Ова доаѓа во особено несоодветен момент за вториот по големина светски производител на електрични возила, BYD, кој неодамна потпиша меморандум за разбирање со турскиот дистрибутер ALJ Turkiye за да влезе на локалниот пазар со своите патнички и лесни комерцијални возила.
Според „Јутарњи“, новата царина доаѓа откако продажбата на електрични возила речиси тројно се зголеми во 2022 година на 7.733 единици. Ова делумно се должи на пониските даночни стапки на потрошувачите од автомобилите со мотор со внатрешно согорување и значи дека електричните возила сега сочинуваат нешто повеќе од 1 процент од пазарот на патнички автомобили во Турција.
Турската влада несомнено се надева дека зголемувањето на цените за електричните возила од кинеско производство ќе поттикне повеќе локални жители да ги купат идните електрични возила на Togg.
Првиот модел на компанијата ќе биде во форма на SUV и ќе биде лансиран пред крајот на оваа година. Како концепт беше претставен уште во 2019 година, а серискиот модел ќе изгледа доста слично.
Возилото ќе се потпира на EV платформата и ќе се нуди во две верзии. Почетниот модел ќе има единечен електричен мотор кој ги движи задните тркала со 200 КС и 500 километри досег, додека варијанта со мотор AWD исто така ќе се продава со 400 КС и 400 километри досег.