Uber во последниве недели ја истражуваше можноста за купување на Expedia, според шпекулативниот извештај објавен од „Фајненшл тајмс“ (ФТ).
Портпаролот на Expedia изјави за Skift дека компанијата не сака да ги коментира овие информации. Официјален пристап за Expedia не е направен, а во моментов нема активни дискусии.
Ова би била најголемата аквизиција на Uber до сега, проширувајќи ги своите амбиции надвор од возењето и резервациите за патувања. Исто така, ќе биде враќање дома за извршниот директор на Uber, Дара Косровшахи, кој беше главен извршен директор на Expedia Group од 2005 до 2017 година и останува неизвршен директор на одборот.
„Uber“ се обрати до советници во последниве месеци за да ја испита изводливоста на договорот со Expedia, објави ФТ, повикувајќи се на извори.
Секој пристап веројатно би бил „пријателски“, при што Косровшахи најверојатно ќе се повлече од разговорите за договорот. Тој е штитеник на извршниот претседател на Expedia, Бери Дилер.
Uber се проширува во резервации за воз и летови, испорака на храна и логистика, како што претходно изјави Косровшахи за Skift.
Expedia мораше неколку пати да ги намали своите прогнози оваа година. Во првиот квартал, забележа побавно од очекуваното закрепнување во Vrbo, неговиот бренд за резервации за сместување за одмор. Во вториот квартал, тој укажа на „предизвикувачкото макро опкружување и намалената побарувачка за патувања“.
Директорите промовираа план за технолошка миграција за да донесат многу од нивните брендови на една платформа. Сега тој е готов, но придобивките сè уште не пристигнале.
Една светла точка во вториот квартал беше растот на бројот на резервирани ноќевања. Севкупно во групата Expedia, вклучувајќи ги Expedia.com, Hotels.com, Vrbo и други брендови, бројот на резервирани соби се зголеми за 10% – најбрзо по повеќе од една година и побрзо од растот на Airbnb и Booking Holdings.