Удар за Apple и Meta: Specs – паметни очила што комбинираат AR и AI

од Vladimir Zorba
42 прегледи

Snap, сопственикот на популарната социјална мрежа Snapchat, во вторникот објави дека планира да ја лансира шестата генерација на своите очила со проширена реалност (AR) во 2026 година, дополнително интензивирајќи ја конкуренцијата на сè динамичниот пазар на паметни очила.

Новите очила ќе се викаат Specs, што Snap го користеше за сите претходни генерации на своите „верабл“ уреди, Specs. Specs ќе користи AR технологија за да им овозможи на корисниците да гледаат и да комуницираат со дигитална содржина проектирана во реалната средина.

Иако точниот датум на лансирање и цената сè уште не се познати, Snap објави дека Specs ќе бидат помали и полесни од претходните модели. Најновите очила Spectacles, претставени во септември 2024 година, беа достапни исклучиво за програмери како дел од модел за изнајмување што бараше месечна претплата од 99 долари за целата година, објави CNBC.

Specs ќе работи на Snap OS на Snap, а за прв пат, програмерите ќе можат да ги интегрираат моделите Gemini AI на Google во апликациите што ги развиваат за уредот. Досега, тие беа ограничени на користење на GPT моделите на OpenAI за градење апликации за зголемена реалност.

„Неверојатно сме возбудени поради извонредните достигнувања во вештачката интелигенција и зголемената реалност што овозможуваат нови, човечки ориентирани компјутерски искуства“, рече основачот и извршен директор на Snap, Еван Шпигел.

Snap ја лансираше првата верзија на Spectacles во 2016 година за 130 долари. Тој модел имаше ограничена функционалност, како што е снимање кратки видеа што корисниците можеа да ги објавуваат на Snapchat. Клучна пресвртница се случи во 2021 година, кога Snap вклучи AR прикази, што овозможи виртуелни објекти да се прикажуваат преку реалната слика што ја гледаше корисникот. Оттогаш, конкуренцијата на пазарот на носиви уреди значително расте.

Apple започна со продажба на своите Vision Pro очила во февруари 2024 година за 3.500 долари, додека Meta нуди широк спектар на производи од следната генерација, вклучувајќи ги VR слушалките Quest, паметните очила Ray-Ban Meta и експерименталните AR очила Project Orion, кои компанијата ги претстави минатата есен.

Google официјално влезе во трката во мај, објавувајќи партнерство вредно 150 милиони долари со производителот на очила Warby Parker, кој потврди дека ќе лансира свој модел на паметни очила по 2025 година.

Слични содржини