Финансиските проблеми на матичната компанија на KTM, Pierer Mobility, повеќе не се тајна и, иако е направено се што е можно, сега се бара поддршка за финансиско закрепнување.
Од пандемската криза, групата Pierer Mobility минува низ мрачна фаза во својата историја бидејќи оттогаш сите проблеми почнаа да се влошуваат. Последните две години беа големо искушение и покрај тоа што беа спроведени силни маневри како што е целосното купување на MV Agusta, која се приклучи на матичната компанија каде што коегзистира со KTM, GasGas и Husqvarna.
И покрај се, еден од најважните производители на мотоцикли во светот не може да најде излез од кризата, а во последните неколку месеци отпуштени се 10% од работната сила.
Во последните недели се зборува за зголемување на производството во Азија и до 25%. Така би се намалило производството во Европа, а би се намалиле и трошоците. Производството во Азија е за 30% поевтино отколку во Европа.
Во неодамнешната изјава, Pierer јасно стави до знаење дека му е потребна ликвидност за KTM AG, па затоа ги повикува инвеститорите, особено Bajaj финансиски да го поддржат брендот во ова лошо време. Pierer и индискиот Bajaj имаат стратешки сојуз со години за споделување компоненти. Сега, Bajaj може да преземе многу поголем удел во компанијата контролирана од Pierer Mobility како маневар за извлекување на својот сојузник од бездната.