Автомобилската криза станува се поочигледна во Германија: најголемиот производител на автомобили Mercedes, наводно, планира да укине околу 20.000 работни места. Ова е уште еден удар за германската економија, пишуваат германските медиуми.
Производителите на автомобили веќе најавија големи мерки за заштеда на трошоците. Тоа го оправдуваат со пад на бројот на нарачки и аргумент дека без корекции не би можеле да опстанат во иднина.
Mercedes, исто така, се приклучува на оваа групација и планира да укине до 20.000 работни места.
Работниците се позагрижени од минатата година
Mercedes минатата година објави дека ќе укине до 15.000 работни места до 2027 година. Оваа бројка со право предизвикува сериозна загриженост кај повеќето работници.
Планираните мерки се очекува да заштедат околу пет милијарди евра во следните неколку години. Ова е за да се осигура дека компанијата може да опстане во иднина и да ги надмине претстојните кризи.
Покрај тоа, како што беше најавено минатата година, компанијата планира да ги намали и специјалните бонуси.
Ова би се одразило, на пример, во божиќните бонуси. Со оглед на ваквите најави, расположението во Mercedes е на апсолутно ниско ниво, смета извршниот директор. Но, работите ќе се влошат.
Упатените тврдат дека бројот на отпуштања е поголем
Сепак, бројот на изгубени работни места веројатно нема да остане на 15.000. Упатените се сомневаат дека тоа може да влијае на до 20.000 работни места.
Ваквите огромни намалувања на работните места не можат да се постигнат со масовни отпуштања. Затоа компанијата планира програми за отпремнина.
Слободните работни места што се појавуваат, на пример, поради отпуштања или пензионирање, исто така повеќе не треба да се пополнуваат.
Дополнително, предвидено е да се продаваат и делови од компанијата. Веројатно тоа се случува со фабриката за комби на Mercedes во Аргентина. Ова влијае на 2.000 работници.
И покрај мерките за штедење и недостатокот на ентузијазам кај потрошувачите, Mercedes сака да се држи до е-мобилноста. Иако компанијата сега малку ги релаксира тие правила, сепак сака повеќе да се фокусира на електричните автомобили.
Mercedes сака и да продолжи да инвестира во високотехнолошки мотори со внатрешно согорување. Бидејќи производителот на автомобили сака сам да се справи со овие трошоци, тој го структурира својот бизнис соодветно.
Само времето ќе покаже колку места всушност ќе бидат погодени. Како што пренесуваат германските медиуми, работниците со право се плашат за својата иднина, која некогаш се сметаше за сигурна.