Според некои медиуми, Porsche се уште не е подготвен да го повлече својот V8 мотор.
И покрај се построгите прописи за емисија на штетни гасови, инженерите од Куфенхаузен се секогаш чекор понапред. Моторот со осум цилиндри веќе се адаптира за да го исполни стандардот Euro 7, иако неговата имплементација е одложена. Тој требаше да стапи во сила во 2025 година, но беше одложен до 2030 година.
Во интервју за австралиското списание Car Sales, шефот на линијата Porsche Panamera, Томас Фрејмут, откри дека се развиваат нови компоненти за да се направи моторот усогласен со Euro 7: „Знаеме дека овој мотор е подготвен за EU7, нема проблем. Мораме да додадеме некои делови кои се во развој, така што ние сме подготвени со овој V8 да преминеме на регулативите на ЕУ7“.
Porsche нема нужно да се потпира на хибридно поставување за да го одржи V8 жив бидејќи стандардот Euro 7 нема да биде толку строг како што беше првично предложен. Но, други прописи ќе ги принудат инженерите да направат некои промени. Фрајмут го спомна максималното дозволено ниво на бучава. Построгите закони во врска со нивото на бучава „го отежнуваат добивањето добри емоции на нашата Panamera V8“.
Иако V8 ќе живее до 2030-тите, се смета дека Porsche нема да прави толку многу автомобили со 4.0-литарски твин-турбо мотор до крајот на деценијата. Во својот годишен извештај и извештај за одржливост, германскиот производител на автомобили ја повтори својата проекција дека електричните возила ќе сочинуваат повеќе од 80 отсто од годишните испораки до 2030 година“.