Веге-бургерот се покажа како сериозно промашување за Мекдоналдс

од Vladimir Zorba
81 прегледи

Гигантот за брза храна Мекдоналдс забележа дека неговиот нов веге хамбургер не успева кај клиентите во Сан Франциско и Далас, изјави претседателот на компанијата Џо Ерлингер за време на Глобалниот форум за храна на Волстрит журнал на 26 јуни.

Мекдоналдс го лансираше McPlant, веге-бургерот на Beyond Meat, на тест-пазари во 2022 година, но тој не „полета“, според г-дин Ерлингер.

„Мислам дека американскиот потрошувач не доаѓа во Мекдоналдс во потрага по McPlant или други растителни протеини“, рече тој за време на личен и виртуелен настан одржан во Чикаго.

McPlant хамбургерите засега остануваат надвор од американските менија, заедно со салатите, додаде тој.

Кога беа претставени, алтернативите за хамбургери беа хит кај Луѓето за етички третман на животните (PETA), најголемата организација за правата на животните во светот со повеќе од 3 милиони членови и поддржувачи.

Групата купи и дистрибуираше 10.000 хамбургери McPlant за десет дена во март 2022 година. PETA исто така достави хамбургери до градоначалниците на Далас и Сан Франциско и членовите на нивниот персонал за да ги „воодушеви“ со новиот производ.

PETA предложи Мекдоналдс да ги погледне другите успешни вегански компании пред да го откаже бургерот McPlant, со оглед на порастот на потрошувачката на веганска храна кај младите луѓе.

„Pinky Cole’s Slutty Vegan и Kevin Hart’s Hart House се прошируваат на национално ниво за да ја задоволат побарувачката за веганска брза храна“, изјави постариот потпретседател на PETA, Колин О’Брајан за The Epoch Times во изјава испратена по е-пошта.

„Наместо да го тргне веге хамбургерот, Мекдоналдс треба само да научи како да го прави тоа правилно – можеби почнувајќи од овие два неверојатно успешни приказни“.

И покрај неуспехот на McPlant, Мекдоналдс во вторникот ја објави својата прва национална понуда по неколку години – оброк од 5 долари со McDouble или McChicken, грутки од четири парчиња, мал безалкохолен пијалок и мал помфрит.

Според Ерлингер, продажбата на вредниот оброк растеше во текот на денот, а една локација зема нарачка за 90 од нив.

„Енергијата беше опиплива во рестораните“, рече тој.

Слични содржини