За клиентите се зголемува изборот на различни видови на плаќање. Сега Кауфланд и Лидл направија драстичен чекор кон иднината. Многумина сега мора да се прилагодат на тоа.
Понудата на големи синџири супермаркети како Кауфланд и Лидл оди многу подалеку од купувањето. Попустите и супермаркетите на своите клиенти им нудат бројни поволности и нови можности за плаќање. Со ова сакаат да се издвојат од конкуренцијата.
Се менува начинот на плаќање за клиентите во Кауфланд и Лидл
Изборот на купувачот за тоа каде да купува зависи делумно од тоа каде живеат, нивната мобилност и флексибилност и нивните преференции. Ако клиентите се многу задоволни од супермаркет, тие со задоволство редовно купуваат таму. Тие стануваат редовни клиенти.
Кауфланд и Лидл сега имаат нов систем за плаќање за клиентите, а со тоа и бројни нови можности. Лидл, на пример, веќе некое време ја има апликацијата Lidl Plus.
Сите информации за купувањето се зачувани во апликацијата на Лидл, а клиентите имаат пристап до поголеми попусти и други атрактивни понуди.
Уште побрз начин на плаќање
Практичноста, брзината, безбедноста и флексибилноста при плаќање на каса се клучни за клиентите. Поради оваа причина, Кауфланд и Лидл одлучија да им понудат на клиентите нов начин на плаќање. Станува збор за опцијата „Кликни за плаќање“.
Оваа опција овозможува уште побрзо плаќање на намирниците со картичка. Клиентот регистрира информации и податоци, на пример нивните кредитни или дебитни картички, на централна локација.
Доколку клиентот после тоа се врати во филијалата на Кауфланд, системот автоматски ја препознава регистрираната картичка. Клиентот е проверен и автоматски плаќа побрзо. Ова го прави плаќањето побезбедно и многу побрзо за клиентот од другите методи.
Се разбира, изборот на начин на плаќање останува на секој клиент. Сите други начини на плаќање сè уште се достапни.