Вистински кинески теренец доаѓа во Европа, и тоа со дизел мотор

Исклучително робусниот теренец, или поточно ветеран, се смета за икона во Кина и предок на сите локални клонови на американската легенда Jeep CJ. Оригиналниот „Beijing Jeep“ се произведувал повеќе од шест децении, со продадени повеќе од 2,5 милиони возила, кои биле користени и за воени и за цивилни цели

од Vladimir Zorba
28 прегледи

Класичниот дизел теренец, кој доби култни статус во Кина, ќе го има своето деби во септември на Саемот за автомобили во Минхен. Првично ќе се продава во Германија како BAW 212.

На Саемот за автомобили во Минхен (9-14 септември 2025 година), Indimo Automotive GmbH, заедно со Beijing Automobile Works (BAW), за прв пат ќе го претстави BAW 212.

Исклучително робусниот теренец, или поточно ветеран, се смета за икона во Кина и предок на сите локални клонови на американската легенда Jeep CJ. Оригиналниот „Beijing Jeep“ се произведувал повеќе од шест децении, со продадени повеќе од 2,5 милиони возила, кои биле користени и за воени и за цивилни цели.

Сега доаѓа нова генерација, која официјално ќе биде достапна во Европа за прв пат, поточно на германскиот пазар. Новиот BAW 212 останува верен на концептот на функционален SUV, со стил на половина пат помеѓу Suzuki Jimny и Jeep Wrangler, но ја комбинира оваа основа со модерна технологија. Возилото е долго 4,70 метри, широко 1,90 метри и високо 1,93 метри. Меѓуоскиното растојание е 2,86 метри.

Дизајнот со блокови потсетува на класични теренски возила и нагласува робусност. Моделот е напојуван од 2,0-литарски дизел мотор со 166 КС. Овој мотор е комбиниран со можност за избор на погон на сите тркала со 8-степен автоматски менувач. Ова јасно го позиционира BAW 212 како работна машина за тежок терен и тешки апликации.

Внатре, BAW се фокусира на едноставен дизајн. Контролната табла е уредна и функционална, со модерни контроли и дигитален дисплеј со инструменти што ја носи опремата во современа форма.

„BAW 212 не е изложбен теренец, туку вистински теренец. Робустен, издржлив и подготвен за интензивна употреба – токму тоа се карактеристиките што го прават привлечен за многу клиенти“, објаснува Томас Шелски, директор за развој во IndiMO Automotive.

Почетокот на продажбата во Германија се совпаѓа со презентацијата на Саемот за автомобили во Минхен следниот месец. Увозникот сè уште не ги објавил цените. Официјалните бројки за потрошувачка на гориво и емисии се 8,5 л/100 км и 244 г/км CO2.

IndiMO Automotive GmbH, со седиште во Ландштул, е специјализирана за увоз на кинески марки автомобили во Германија и Европа. Сè уште не е познато дали новиот BW212 ќе се продава и на други европски пазари покрај Германија.