Во првата половина на 2017 година само 34,6% од новите автомобили во Германија се продадени директно на приватни клиенти. Тоа го гласи студија на Универзитетот “Дуисбург-Есен”.

Уделот на продажбата на нови автомобили на поединци се намалува постојано веќе две децении. Во почетокот на 90-тите години тој бил околу 70%, а во 2010 – 40%. Сегашната вредност става антирекорд.
Најдобрите клиенти на автопроизводители и трговците се самите тие. Од почетокот на 2017 тие купиле 30,6% од новите автомобили. Дополнителни 23% отишле кај претпријатијата.
Сепак автомобилите не остануваат подолго од неколку дена кај производителите и трговците. Тие ги продаваат на приватни клиенти со попусти меѓу 20 и 35 проценти. “Луѓето научиле да купуваат само со високи попусти”, кажува раководителот на истражувањето Фердинанд Дуденхофер.